Some stuff …

Google apps lite version, with newest Market app included.
I’ve removed all google apps that I don’t need or you can download from Market.

Original Google Apps from CM: http://www65.zippyshare.com/v/94227110/file.html

Google Play updated, version 3.8.17: http://www65.zippyshare.com/v/83018865/file.html  outdated

MegaBassBeats:
so,you are probably wondering what does it do,so here we go
[*] more louder speaker
[*] more louder headphones
[*] much more bass!!
[*] bass is clearer,no need to use dsp manager
[*] dsp manager doesnt give force closes
[*] doesnt make sound crackling
Link:http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1025957&d=1335457252

L.E.: before flashing this make backup!!!

Adobe Flash Player 11.1.111.9 for ARM v6
Link: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=792436&d=1322049105

New links for Adobe Flash:
-apk: http://www33.zippyshare.com/v/39031158/file.html
-update flashable from recovery: http://www23.zippyshare.com/v/20581648/file.html

12 gânduri despre „Some stuff …

  1. Salut cipi. Pentru inceput multumesc pentru ca ai facut public aceste moduri care par a fi destul de interesante. Astazi am instalat : Cyanogenmod-7.2.0-RCO-aPT v2 + kernel #112 Faghulas si pe langa acestea si MegaBassBeats. Am o intrebare insa : acesta se activeaza automat sau trebuie sa il activez eu de undeva ? Multumesc.

    • 1) Lamureste-ma de ce ai facut combinatia aceea de ROM + kernel, de ce n-ai pus ROM-ul complet, adica aPT-RC1. Te intreb pentru ca nu l-am folosit aproape deloc. Are vreun bug?
      2) Din ce am inteles se activeaza automat.
      In arhiva am observat o aplicatie service care banuiesc ca ruleaza in fundal si care face totul. N-am studiat problema prea profund.
      Eu nu-s un mare meloman, in casti ti se pare mai puternic sunetul/bass-ul? Eu mai bag cate un trance, mi se pare mai OK!

      • Doamne , sunt un idiot. Acum observ ca am pus varianta veche . O sa bag RC1 (pacat ca va trebui sa reinstalez toate aplicatiile). Si acest MegaBassBeats este doar pentru casti , nu influenteaza deloc sunetul din difuzoare ? Am o curiozitate : ce mod ai folosit la primul rom care a avut interfata de ICS pentru ca ala ala mi se parea ca explodeaza difuzorul (se auzea tare si clar) ? Inca ceva : chiar acum am instalat si eu interferenta de ICS 032 original , insa nu se face complet (adica cand dau volumul mai tare sau mai incet apare tot ca la 2.3.7 , iar bara de pe homescreen – cu meniul nu arata ca la ICS) , ce trebuie sa mai folosesc aditional ? Multumesc anticipat .

        • 1) Nu doar pentru casti. Ma intrebam pentru ca de obicei eu doar la casti ascult si asa sesizezi deferentele mai bine nu doar de volum, difuzorul e de slaba calitate.
          2) Pe toate folosesc aPT-RC0(*) si in general cu kernel EAv.
          (*)Adica una din versiunile postate de autor , pentru ca urcat mai multe si care aveau diferite probleme, eu am ramas la asta pt. ca se descurca binisor cu WiFi-ul.
          3) Din cauza asta am pus in arhiva si acel patch, care l-am personalizat pentru acel ROM, adica nu este general aplicabil, dar foloseste-l linistit nu cred ca o sa ai probleme tinand cont ca este un ROM de aceleasi autor, nu sunt diferente atat de profunde intre cele doua versiuni.

  2. M-am gandit si eu initial sa folosesc acel patch dar am o mica retinere avand in vedere ca acel patch a fost creat pentru varianta 012 a temei si acum eu am instalata versiunea 032

    • A da, mi-a scapat amanuntul asta. S-ar putea sa ai dreptate, n-am mai intrat demult pe pe xda in privinta asta.
      Oricum fa un backup inainte, cand o sa am timp o sa verific un pic ce versiuni mai sunt!

      • Mai bine mai astept, poate o sa faci un patch si pentru versiunea aia de tema , chiar daca va aparea mai greu , mai bine sa fie ceva stabil…

  3. Chiar acum am incercat sa aplic acel patch dar degeaba. Dupa ce booteaza ecranul ramane negru. Ti-as ramane recunoscator daca ai face o varianta noua a patchului pentru tema 032 original la RC1

  4. Cipi, should I use the Flash version you have given here, on ROMs – Mekoo ROm, ICS Dream ROM or your MIUI v1 ROM.

    Or just leave those ROMs as it is. Do they have flash as such?

Comentariile sunt închise.