Cum se rooteaza telefonul Orange NIVO, dupa ce faceti update-ul …130609… (System settings/About phone/Software Version)

In primul rand n-as vrea sa-mi arog nici un merit pentru aceasta metoda dar m-am gandit totusi sa fac un mic tutorial unde adun cat mai multe informatii imprastiate pe mai multe pagini de pe Softpedia.

Cei care va mai indoiti s-o faceti va spun ca metoda este suficient de sigura, nu va faceti probleme.

1)Instalati, daca nu aveti deja, asa numitul ADB (Android Debug Bridge)-gasiti mai multe informatii pe net.
Daca nu-l aveti instalat cel mai simplu este sa downloadati acest pachet, contine tot ce va trebuie si este preconfigurat. Dupa ce se instaleaza se deschide o fereastra DOS.
2)Downloadati de aici imaginea (fisierul) recovery-ului. Acel fisier copiati-l in directorul unde aveti ADB instalat la pct. 1 sau in directorul unde aveti voi fisierul fastboot.exe
Deasemenea descarcati si acest fisier, in arhiva gasiti fisierul „Root_SuperSU.0.98.Only-signed.zip”, copiati-l pe card.
3)Setati telefonul in modul MTP cand il legati la PC. Inchideti fereastra Portable Device daca se deschide.
4)Si acum incepe distractia🙂
Trebuie introdus in fereastra DOS urmatoarele comenzi(fara ghilimele):
„adb reboot-bootloader” – telefonul se va restarta si va ramane aprins cu logo-ul Orange pe ecran
„fastboot devices -i 0x1EBF” – vezi imaginea
„fastboot boot recovery.img -i 0x1EBF” – telefonul v-a boota in recovery-ul custom
Aici trebuie spus, cu tastele volum + si – se alege ce optiune vreti iar cu butonul power selectati.
Alegeti install zip – install zip from sdcard . Acum veti vedea ce aveti pe cardul vostru. Selectati fisierul Root_SuperSU.0.98.Only-signed.zip
Tocmai ati rootat sistemul🙂
5)Aveti in meniu si optiunea de +++++Go Back++++++. Deci intoarceti-va la meniul principal, selectati „reboot sistem now” si alegeti „no”.

Meritele acestei metode ii revine lui @bonecrusher848 de pe Softpedia.

root NIVO

30 thoughts on “Cum se rooteaza telefonul Orange NIVO, dupa ce faceti update-ul …130609… (System settings/About phone/Software Version)

  1. Hei,
    Acum l-am rootat.
    A fost ok .. pana cand s-a blocat
    l-am restartat si acum cand intra ramane blocat la chestia aia patrata , cu orange
    ce e de facut ?

  2. dupa „fastboot devices -i 0x1EBF” nu imi mai arata nimic nici in cmd nici pe telefon. ai vreo idee de ce?

    • Cand legi telu la USB ai 3 optiuni, in lista de optiuni, cand tragi in jos bara de sus, ai Connected as an installer …

  3. Nu a root-at nimic, am urmat toti pasii, am respectat tot, s-a intamplat totul ok….la sfarsit am dat NO sa nu „fix” nimic si s-a redeschis in starea initiala…nu u superuser, nu tu sa stergi aplicatiile orange … nimic. Sugestii??? multumesc anticipat

  4. sal; daca respectai toti pasii trebuia sa reusesti eu am reusit cu root-ul urmind passi de sus numai ca fisierul care este mentionat la punctul 2 trebuie despachetat si image file respectiv trebuie introdus in folderul minimal fastboot adb care este in my comp-c-programfile [img file care este in pachet original adica in folderul minimal fastboot adb inlocuiest cu asta care ai optinut dupa despachetare]

  5. Am root-at cu farmaroot fara batai de cap si se instaleaza si superuser este simplu si usor, doar instalezi apk.


    • Urmeaza cu atentie pasii. Pune telu in starea MTP (cand legi pe usb si tragi in jos bara de sus ai optiunea de „Connected as an installer” si verifica in device manager🙂
      Cineva spunea ca merge si cu Framaroot, poate ca are dreptate daca a aparut versiuni noi dar la vremea cand am postat aici nu mergea dupa update de sistem.

  6. dupa ce bag adb reboot-bootloader in DOS imi apare error: device not found ce sa fac ca sa nu imi mai apara asta ca nu merge
    ca sa pot conecta telefonul la PC ??? Va rog ajutatima!

    • ps daca e cineva destul de amabil ca sa ma ajute prin teamWiever sa ma contacteze pe skipe-ul meu PRAXIX7 din Romania

      • e pus in MTP si tot nu mi-l gaseste
        zi-mi cum sa-l connectez da-mi un raspuns mai amanuntit

  7. Salut Cipi, acum dupa rootare, sar putea cumva sa reusim si noi astia cu orange nivo sa punem noul Android 4.4, mai ales ca toata lumea vorbeste ca ar fi optimizat si pt 512 MB? Multumesc anticipat si mai ales multumesc pt munca depusa si rabdarea cu noi toti incepatorii

    • Nu cred ca va putea, adica eu am cautat pe google pana mam saturat, despre un ROM cu Android 4.4 pt. Orange Nivo, sau un ROM cu Android 4.4 insa ROM-urile existe pt anumite telefoane, un ROM cu 4.4 pt SIII nu ar functiona pe SII pt ca fiecare ROM parca contin si „driverele” pt. chestii de la telefon gen |(wi-fi, bluetooth, signal etc)|. [asa stiu si cred eu !]
      Nu cred ca Cipi ar reusi sa faca un ROM cu 4.4. Trebuie sa ne invatam cu 4.1.2 ^^. Si se poate face si asta dar ar trebui sa gasesti un ROM curat cu 4.4 sa bagi pt Nivo si tot felul de prostii si ar dura foarte mult. (My opinion.)

    • Ca sa mearga 4.4 pe acest telefon (cu toate chestiile interesante nu doar cateva aplicatii, inclusiv optimizarea pentru telefoane ieftine) e nevoie in primul rand ca firma mama sa ne ofere access la unele … sa le zic „fisiere”, ori nu cred ca se va intampla in acest secol.

      • naspa atunci, si ma gandesc ca sa primim update-ul direct de la sursa nu o vedem noi asa ceva

        • eu totusi trag sperante si sper ca macar cei de la cyanogenmod sa faca ceva, sau crezi ca a aparatut ceva de la ei si pt noi pt ca eu mam uitat la ei pe site si forum si nu am gasit nimic

  8. cind ajung la root supersu si dau ok pe el imi apar 3 dosare si anume:bin;META-INF si system,dau pe toate si nu se mai intampla nimic daca ma puteti ajuta?

Comentariile sunt închise.