[(„ro.product.device”) == „armani”]/[Xiaomi Redmi 1s] Thoughts — About!

Pentru acest telefon gasiti o gramada de informatii pe net, cam tot ce aveti nevoie. E un telefon usor customizabil, recovery respectiv ROM-uri custom.
Initial am mers pe principiul ca ROM-ul MIUI e cel mai stabil si functional, cu atat mai mult ca avem suport oficial. O perioda (de fapt am rezistat cateva zile) nici macar nu l-am rootat, nu pentru ca mi-a fost frica de garantie (asa cum vad unele comentarii) ci pur si simplu parea suficient pentru mine. Totusi parca prea consuma resurse desi acest telefon are specificatii bunicele. Posibil ca dezvoltatorii sa se concentreaze mai mult pe produsele high end si pierd din vedere optimizarea pentru cele mai „modeste”, pacat :(  Pe de alta parte cred ca in general interfata MIUI are nevoie de resurse mai multe.

Testele le-am facut pe Mokke unde aveti in setari posibilitatea sa limitati frecventa CPU-ului (nu trebuie sa instalati nimic in plus), gasiti in „Settings/Performance”

Screenshot_2014-11-08-11-27-14

Screenshot_2014-11-01-00-10-56[1]Screenshot_2014-11-01-00-11-12[1]Screenshot_2014-11-01-00-16-31[1]