[Xiaomi Redmi 1S][Based on MIUI v45] MiniMI

-based on JHCCNBH45.0 (chinise version), so there is no gapps or root included and this tips: http://en.miui.com/thread-54003-1-1.html

-removed bloatware
-bootup in english

Please install all arhives with custom recovery before reboot the phone!

ROM: https://drive.google.com/file/d/0B4Ib0upGBhPtaDRMVldZTGVwMm8/view?usp=sharing
Ultra_Slim_GApps: https://drive.google.com/file/d/0B4Ib0upGBhPtc0Nva1dpRmZtU3c/view?usp=sharing
SuperSU: http://www60.zippyshare.com/v/39110884/file.html

Screenshot_2014-11-22-01-44-49[1]

8 thoughts on “[Xiaomi Redmi 1S][Based on MIUI v45] MiniMI

  1. Da, ar trebui sa mearga pe alte telefoane, depinde de versiunea de Android! Poti gasi pe net sub denumirea de slim sau pico🙂
    S-a taiat cam ce se poate taia dar sa fie functional.
    Pana la urma celelalte apps se poate lua de pe Store, de ce sa fie incluse daca n-ai nevoie de ele, nu?

  2. Salut, Cipi!

    Am nevoie de o mana de ajutor cu un Orange San Remo. Nu e vorba de brick, e vorba de alte chestii. Dar problema este ca nu ii dau de cap deloc. As avea nevoie de ajutor din partea unei minti mai luminate, daca se poate.

    Multumesc anticipat.

      • Pai m-am incapatanat sa bag 4.2.2, al lui Ferotakis, si am reusit sa imi re-codez telefonul, pentru nu stiu ce motiv. Toata variantele de soft pe care le-am gasit sunt fie in poloneza, fie rusa. Vad o gramada de useri pe Softpedia care n-au avut probleme la update-ul asta si as vrea sa stiu care este problema in cazul meu. Eventual ce varianta de 4.2.2 a lui Ferotakis au instalat. Am incercat sa folosesc Softpedia, dar pana acum fara rezultat.

        • Nu cunosc acel telefon, deci evident nici ROM-urile pentru el. Imi pare rau dar nu te pot ajuta. Pana la urma tot feedback-ul userilor, gen Softpedia/din afara, trebuie sa urmaresti/ceri ajutor.

  3. ti-ai cumparat acest telefon din China sau Romania. Ma intereseaza si pe mine. La ce pret l-ai gastit?

Lasă un răspuns

